Review: kinderkoptelefoon JVC HA-KD9BT-P-E

kinderkoptelefoon

“Mama ik hoor het niet, Emmi’s filmpje staat te hard.” Sinds onze meiden van de goedheiligman beiden een tablet hebben gekregen, mogen ze daar af en toe mee spelen. Maar twee muziekjes door elkaar werkt natuurlijk niet, daarom heeft Aukje voortaan een speciale kinderkoptelefoon en ik mag er ook eentje weggeven…

Het digitale tijdperk

Het digitale tijdperk is aangebroken. Waar Aukje pas op tweejarige leeftijd voor het eerst een filmpje mocht kijken op de tablet, omdat we met het vliegtuig op vakantie gingen, heeft Emmi al vaker filmpjes gekeken. Maar de laatste tijd merkten we steeds vaker dat één tablet voor twee kinderen gewoon niet zo praktisch is. Ze mogen eigenlijk alleen met de tablet spelen als ik eten sta te koken, maar dan wil Emmi de Teletubbies zien en dat is voor Aukje dan niet meer zo leuk. Daar speelde de Sint op in en dus hebben de meiden sinds kort beiden hun eigen kindertablet.

O-ooooohhhhhh

Nou is zo’n tablet toch een magisch ding in de ogen van kinderen. En om dat zo te houden bewaar ik de tablets buiten het zicht van de kinderen. Tijdens het koken mogen ze allebei aan tafel met hun eigen tablet spelen en dat vind ik voorlopig meer dan genoeg. Maar al de eerste keer kreeg ik klachten van Aukje. Ze kon haar filmpje niet horen door het ge-o-oohhhh van de Teletubbies. En ik kon haar geen ongelijk geven, super irritant natuurlijk. Tijd om dus op zoek te gaan naar een goede koptelefoon voor de dames.

Kinderkoptelefoon

Toevallig kreeg ik op precies het goede moment een persbericht over de wireless tinyphones van JVC. JVC heeft meerdere kinderkoptelefoons, waaronder deze draadloze variant. Het grootste voordeel van de koptelefoons van JVC vind ik dat de geluidssterkte begrensd is. Het geluid kan niet harder dan 85 decibel dus hiermee ben je ervan verzekerd dat je kind geen gehoorschade oploopt. Verder worden er bij de koptelefoons stickers bijgeleverd zodat je kind hem naar eigen smaak kan versieren en hebben de koptelefoons verschillende standen, waarmee je ze perfect passend kunt maken.

HA-KD9BT-P-E

Wij ontvingen de HA-KD9BT-P-E, dit is een draadloze kinderkoptelefoon die werkt via Bluetooth. Zo heb je geen last van onhandige draden die in de knoop raken of in de weg zitten tijdens het spelen met de tablet. De JVC HA-KD9BT-P-E koptelefoon is te koop in twee kleuren, roze met blauw of donkerblauw met rood en heeft zachte oorkussentjes, dus hij zit lekker comfortabel. Bij de rechter oorschelp zitten de bedieningsknoppen en de ingebouwde microfoon maakt het ook mogelijk om de koptelefoon te gebruiken als headset of voor videogesprekken. De JVC HA-KD9BT-P-E kost € 39,95 en je kunt hem onder andere bij Bol.com kopen.

WIN!

Wil jij ook zo’n fijne draadloze kinderkoptelefoon winnen? Laat dan in een reactie weten welke kleur jouw voorkeur heeft. Als je me volgt op Instagram en Facebook maak je een extra kansje. Het delen van dit bericht of taggen van iemand die ook wel met deze winactie mee wil doen is niet nodig, maar wordt wel gewaardeerd. ? Je kan meedoen met deze winactie tot en met 2 januari. Op 3 januari krijgt de winnaar persoonlijk bericht.

Gefeliciteerd Marleen! Heel veel plezier ermee.

Volg je mij al op PinterestInstagram,
Facebook, Twitter en Bloglovin?