De nieuwste L.O.L. #Hairgoals *

lol hairgoals

“Mama!” Twee grote twinkelogen keken mij aan. Ze had de nieuwste L.O.L. serie #Hairgoals al op de reclame voorbij zien komen, maar nu er ineens twee exemplaren op haar stonden te wachten in de woonkamer was ze niet meer te stoppen. In no-time pakte ze de verrassingen uit…

L.O.L. Surprise

Aukje is een ontzettend grote fan van de L.O.L. surprises. Voor haar verjaardag kreeg ze de Bigger Surprise, maar ook de Eye Spy serie was groot favoriet hier in huis. L.O.L. Surprises zijn verrassingscapsules en in elke capsule zitten verschillende verrassingen verstopt. Deze ontdek je door de lagen plastic weg te halen en alle geheime luikjes, buisjes en ballen te openen. Uiteindelijk kom je bij de grootse verrassing, het L.O.L. poppetje zelf.

LOL hairgoals

LOL #Hairgoals

De nieuwste L.O.L. serie is de #Hairgoals serie. De verrassingen zitten verpakt in een grote bus haarlak en zoals je van L.O.L. gewend bent kom je tijdens het uitpakken al allerlei accessoires tegen. Deze serie heeft maar liefst 12 nieuwe poppetjes, met allemaal hun eigen prachtige kapsel. Het grootste verschil met de vorige series is dat tien van deze poppetjes echt haar hebben. Haar dat je kunt kammen en opnieuw in model kunt doen. Er zitten ook twee ‘rare edition’ poppetjes in deze serie, met molded hair en extra glitters.

De verpakking

Zoals altijd is ook nu de verpakking weer herbruikbaar. Er zit een speciaal ‘kettinkje’ in de surprise waarmee je de surprise makkelijk kunt meenemen als een soort tasje. Hier wordt de capsule gebruikt als douche of kledingkast, maar je kunt er ook je poppetjes in tentoonstellen of het als podium gebruiken.

lol hairgoals

Verrassing!

Ook dit keer is het weer een verrassing wat er zal gebeuren als je de poppetjes mee in bad neemt of ze een flesje water geeft. Veranderen ze van kleur, gaan ze huilen? Het blijft geheim totdat je het zelf probeert!

Ik vind het principe van de L.O.L. Surprises ontzettend leuk. Aukje speelt er soms dagen achter elkaar mee en dan ineens weer een aantal dagen niet. Maar sinds deze week liggen de poppetjes in het barbiehuis en zijn ze ineens weer een grote hit! Zelfs Emmi vindt ze geweldig en sjouwt maar al te graag met de L.O.L. tasjes en poppetjes door het huis heen. De LOL #Hairgoals serie is nu overal te koop en kost € 16,99.

Heb jij ook zo’n grote L.O.L. fan in huis?