Win! Just Dance 2020!

just dance 2020

Sinds vorige week heeft Aukje er een nieuwe hobby bij, namelijk dansen. En niet zomaar dansen, maar dansen op de nieuwste hits van Just Dance 2020 en ik mag er ook eentje weggeven…

Just Dance

Je kent het vast wel Just Dance. Toen ik nog voor de klas stond, dansten we regelmatig een Just Dance dansje mee via YouTube, maar dan kan je er natuurlijk geen punten mee scoren. Als je Just Dance speelt via de Wii, Nintendo Switch, Playstation 4 of Xbox One dan kan dat gelukkig wel, en hoe! Dit jaar bestaat Just Dance alweer 10 jaar en dat wordt groots gevierd!

40 nieuwe monsterhits

Dans met Just Dance 2020 op 40 nieuwe monsterhits en op meer dan 500 extra nummers via Just Dance Unlimited. Van gloednieuwe hits zoals ‘High Hopes’ van Panic! At The Disco, ‘7 Rings’ van Ariana Grande en ‘Bad Guy’ van Billie Eilish, tot familiefavorieten zoals ‘Baby Shark’ van Pinkfong. Vier daarnaast het tienjarig jubileum met de speciale All Stars-modus! Herbeleef al jouw favoriete nummers en dansjes en krijg zo het ultieme ’10 jaar Just Dance’-gevoel! Zin in wat anders? Kies dan voor één van de andere modi. Dans bijvoorbeeld online met spelers uit de hele wereld in World Dance Floor of zweet er wat calorieën af in de Sweat-modus. Dit jaar keert bovendien de Coöp-modus terug, waarin spelers samen dansen voor de hoogste score. Tot slot is er de Kids-modus met kindvriendelijke dansroutines voor de kleinste dansertjes.

Just Dance

K3

Voor het eerst in de Just Dance historie is er zelfs een Nederlandstalige hit aan de tracklist toegevoegd, namelijk 10.000 lunchtballonnen van K3. Helaas is deze track niet beschikbaar voor de Wii (vraag me niet waarom, maar ik vind het ontzettend jammer) maar wel voor de Nintendo Switch, Playstation 4 en Xbox One. De reden dat juist dit nummer is gekozen is omdat het de meest populaire K3 track is op YouTube met maar liefst meer dan 31 miljoen views!

Hoe werkt het?

Toen we Just Dance 2020 voor de eerste keer gingen spelen moesten we eerst nog even de instellingen goed zetten. Je vult je naam, leeftijd en geslacht in. Daarna mag je nog een avatar en taal kiezen. Het keuzemenu is duidelijk en Aukje kon al snel alles helemaal zelf regelen, super fijn! Er zitten 8 nummers speciaal voor kinderen in de game, maar ook de andere nummers zijn goed te doen voor kids.

Wat vinden wij van Just Dance 2020?

Ik ben helemaal fan! Ik moet eerlijk zeggen dat dit de eerste keer is dat we de Wii thuis hebben aangesloten maar Aukje vindt het geweldig! Ze kan zo urenlang voor de televisie staan dansen en is ontzettend fanatiek om haar eigen scores te verbeteren. Ook Emmi vindt het super leuk, vooral Baby Shark haha. En hoe klein ze ook is, ze kan het spel al best goed meespelen, super leuk! En ik moet toegeven dat ik zelf ook best lekker ga op het nummer “Kill this love” en dat ik stiekem best trots ben op de 5 sterren die ik daar heb gescoord 😉 Ik kan wel zeggen dat Just Dance 2020 hier in huis dus een dikke hit is!

WIN!

Wil jij Just Dance 2020 voor de Wii winnen? Inclusief een leuk goodie pakket van Just Dance? Laat dan in een reactie weten dat je mee doet. Als je me volgt op Instagram en Facebook maak je een extra kansje. Het delen van dit bericht of taggen van iemand die ook wel met deze winactie mee wil doen is niet nodig, maar wordt wel gewaardeerd. ? Je kan meedoen met deze winactie tot en met 7 januari. Op 8 januari krijgt de winnaar persoonlijk bericht.

Gefeliciteerd Carola! Heel veel plezier ermee!