Case Logic cameratas met laptopvak – review *

Cameratas met laptopvak
“Dan kan ik mooi in de trein wat werken… Oh nee, want dan moet ik twee tassen meenemen, eentje voor mijn laptop en eentje voor mijn camera. Wat een gedoe zeg, had ik maar een tas waar ze beiden in zouden passen…”

Op pad met twee tassen

Een gedachte die de afgelopen jaren heel wat keren door mijn hoofd heeft gespookt. Gingen we een weekend weg? Dan wilde ik het liefste zowel mijn camera als mijn laptop meenemen. Maar dat betekende dus ook twee extra tassen in de auto. En iedereen die kinderen heeft, weet dat de auto al behoorlijk vol zit wanneer je een weekendje weg gaat. Hetzelfde gold wanneer ik bijvoorbeeld naar een event ging. Vaak koos ik er dan voor om met de trein te gaan, zodat ik niet in de file terecht zou komen en ik onderweg nog wat zou kunnen werken. Maar in je eentje op pad met twee tassen is nou niet bepaald handig, daarom bleef er toch vaak één van de twee tassen thuis. Met als gevolg dat ik dus ook mijn camera of laptop thuisliet, of dat ik mijn camera in een tas stopte die daar eigenlijk helemaal niet voor was bedoeld. Niet bepaald verstandig. Kortom, ik zocht al jaren naar de perfecte cameratas met laptopvak

Case Logic

Case Logic

En toen kwam ik Case Logic tegen. De ontwerpfilosofie van Case Logic is eenvoudig: een balans creëren tussen stijl, organisatie en prestaties die het leven gemakkelijker maken. En dat is nou precies wat ik zocht, een tas die het mij makkelijker zou maken! 🙂 Niet meer slepen met twee tassen, maar gewoon zowel mijn camera als mijn laptop netjes mee kunnen nemen in één tas. Tijdens mijn zoektocht naar de perfecte match, raakte ik lichtelijk afgeleid door het grote aanbod. Case Logic heeft namelijk niet alleen allerlei soorten cameratassen, maar ook laptoptassen in allerlei varianten, tablet – en laptopsleeves, tablethoezen en andere elektronicahoezen.

Cameratas met laptopvak

Omdat ik dus graag één tas voor mijn laptop en camera zocht, waar dan het liefst ook nog een extra lens bij zou passen, begon mijn zoektocht bij de cameratassen. Op de site van Case Logic staan alle verschillende modellen duidelijk afgebeeld, want het oog wil immers ook wat. Wanneer je doorklikt zie je overzichtelijk alle specificaties, waaronder de afmetingen en welke maat tablet of laptop erin past. Ik heb een vrij grote laptop, dus dan kom je automatisch bij een large tas uit. Geen probleem, want zo kan ik er zeker lekker veel in kwijt.

cameratas met laptopvak

Viso Camera Backpack

Uiteindelijk kwam ik bij de Viso Camera Backpack uit. Een cameratas met harde onderkant, waardoor je hem stabiel neer kunt zetten. Deze gegoten EVA-basis beschermt tevens tegen vocht en schokken. Verder zitten er verstelbare, gevoerde tussenschotten in de tas, zodat je de binnenkant volledig naar eigen wens aan kunt passen. Ideaal, zo passen ook al je opladers en andere attributen erin. Je kunt je camera gewoon inclusief lens bovenin de tas stoppen. Superfijn, want als je onderweg bent en je hebt snel je camera nodig, hoef je niet eerst nog de lens op je camera te zetten. Verder heeft de cameratas zachte en brede schouderriemen en een extra borstriem voor stabiliteit en extra draagcomfort en tot slot krijg je er een regenhoes bij zodat je verzekerd bent van een droge inhoud.

cameratas met laptopvak

Waar te koop?

Dank jullie wel Case Logic voor de geweldige rugzak. Ik vind hem echt heel erg fijn en ben er dan ook superblij mee. Wil jij nou ook jezelf of iemand anders verblijden met bijvoorbeeld zo’n fijne rugzak? Misschien wel leuk als kerstcadeautje? Dan zijn de Case Logic-producten bij elektronicawinkels over de hele wereld te vinden. Denk aan verschillende fotozaken zoals bijvoorbeeld Kamera Express, maar ook bij de Media Markt, Coolblue of natuurlijk bij Bol.com.