Our diary #276

Vakantie diary! Met een week vertraging, iets met dichtvallende oogjes deze week. Maar goed, vandaag dus een Turkije diary en dan aanstaande zondag een diary van afgelopen week en komende week. Maar nu nog even nagenieten van de herfstvakantie…

Vrijdag 21 oktober was het dan zover. Om 03:30 uur de meisjes uit bed gehaald en een kwartier later zaten we in de auto. Op naar het vliegveld!
“Kijk, dat is ons vliegtuig!” We vlogen vanaf Düsseldorf en hadden geen last van extreme drukte of iets dergelijks. Alles verliep soepeltjes.
De reis ging kei goed! Alleen bij het landen kregen de meisjes wat pijn aan hun oren, maar eenmaal geland was dat zo weer over gelukkig.
Lang geleden dat ik dit uitzicht had. De laatste keer dat ik in een vliegtuig zat was 7 jaar geleden!
Jaaaaaaa geland! Binnen no time hadden we onze koffers en kon de vakantie echt beginnen!
We boekten onze vakantie via Del Monde Reizen en daar hadden ze ook een taxi voor ons geregeld. We konden dus meteen instappen en naar het hotel rijden, zonder eerst nog 30 andere mensen af te hoeven zetten. Ideaal! Dit was onze kamer, lekker ruim!
Ik hou hiervan! Heb er zelf niks van gebruikt haha, maar toch vind ik het leuk 🙂
De meiden vonden de game hal onderin het hotel geweldig. We hebben overigens nergens geld in gegooid, maar ook zonder echt te spelen vonden ze het al leuk haha.
Ik was meer onder de indruk van de presentatie van het buffet elke keer. Zo mooi!
Ik bedoel, kijk nou!
Het zwembad was echt ontzettend koud, waardoor de meisjes er niet zo snel in gingen. Gelukkig konden ze ook naast het zwembad fijn spelen.
Maar hier zijn ze natuurlijk wel een aantal keer vanaf gegaan!

Onderin het hotel was ook een fitness. Daar ben ik één keer binnen geweest, om deze foto te maken 😉

We hebben heus niet alleen maar aan het zwembad gelegen hoor. Echt niet. We zijn ook een paar uurtjes gaan shoppen en kwamen onderweg deze speeltuin tegen. En daarna gingen we weer terug naar het zwembad haha.
Emmi werd spontaan verliefd op dit schattige hoedje, dus die namen we mee.
All inclusive, dus lekker aan de gintonic!
Ja hoor, weer in de game hal met de dames.
Maar chillen aan het zwembad vonden ze ook niet verkeerd. Ik weet wel van wie ze dat hebben 😉
Af en toe sprong ook ik even in het water, want het was zo’n 30 graden dus even afkoelen was geen overbodige luxe. Scheelde dat het water echt heel erg koud was, dus na 2 seconden was je wel afgekoeld…
Achtbaantje spelen met Emmi (je ziet aan de drukte in het zwembad wel hoe koud het water was, haha).
Kijk nou hoe mooi!
De eerste paar dagen was Emmi ziek. Ze had koorts en geen eetlust. Toen ze na een paar dagen eindelijk zin kreeg om wat te eten konden ze gezellig samen langs het buffet struinen om wat lekkers uit te zoeken.
Aukje maakte een paar vriendinnetjes, die eerder naar huis gingen dan wij. En dus kregen wij alle opblaasdingen.
Aukje en Emmi hebben de hele vakantie geen toetje gehad. Wat hebben we toch gekke kinderen af en toe haha. Ze aten alleen van die Danoontje achtige toetjes, maar niks van al die lekkere toetjes die er steeds stonden.
Vervelend hoor, vakantie 😉
Dit was ons hotel, Royal Holiday Palace in Lara, Turkije.
Wat was ik toe aan een vakantie zoals deze. We hebben echt helemaal niks gedaan. De meiden zijn groot genoeg om zelf eten en drinken te halen dus ik hoefde minimaal te zorgen en heb echt vakantie gehad. Helemaal opgeladen!
Op 29 oktober was het een belangrijke Turkse feestdag. Dat werd gevierd in het hotel!
De laatste dag vlogen we vrij laat, dus nog even een paar winkeltjes in voordat we weer naar het vliegveld zouden gaan. Toen pas zag ik deze mooie fontein voor het hotel, dus nog even snel een fotootje.
Dit rook zo lekker!
Nog even een spelletje in de lobby.
En toen was het echt tijd om de koffers naar beneden te brengen. Daag fijne kamer.
Daag fijne lobby.
Daag heerlijk hotel. Hopelijk tot snel weer!