Gabby’s Poppenhuis – Review *

Gabby's poppenhuis

“Ik knijp in mijn oor één keer hier één keer daar…” Met z’n tweeën zingen de dames mee vanaf de bank. Gabby’s Poppenhuis valt hier in huis onder de favoriete series van de kinderen en ze spelen Gabby dan ook vaak na. En vanaf december wordt dat spel nog verder uitgebreid, want dan krijgen de dames dit echte poppenhuis van Gabby cadeau…

Gabby’s Poppenhuis – de serie

Gabby's poppenhuis
Gabby’s Poppenhuis is een kinderserie op Netflix. Hij gaat over een meisje, Gabby, en haar knuffel Pandy Poek. Als Gabby haar poezenoortjes op zet en in haar oortjes knijpt, dan wordt ze klein en belandt ze in het poppenhuis. Hier beleeft ze de leukste avonturen samen met haar poezenvriendjes. De serie is een liveaction serie, die begint met een echte actrice (met een prachtige bos krullen 😉 ) maar zodra ze in haar poppenhuis staat wordt het een animatieserie. Er staan inmiddels al vijf seizoenen van op Netflix en seizoen 6 verschijnt in november. Een heerlijk zoete serie voor alle leeftijden.

Gabby’s Poppenhuis – om mee te spelen

Gabby's poppenhuis

Omdat Gabby’s Poppenhuis zo’n grote hit is onder de kinderen, is er nu dus ook een echt poppenhuis te koop, om zelf thuis mee te spelen. Dit poppenhuis is meer dan 60 cm hoog en is echt precies hetzelfde als in de serie, inclusief alle zes de speelkamers van Gabby. Daarnaast zit er natuurlijk ook een werkende krulstaartlift in, kunnen er poppenhuispakketjes via de glijbaan naar beneden komen en zitten er ook allerlei leuke bijpassende meubeltjes bij. En tot slot maakt het poppenhuis ook nog allerlei leuke geluiden, wat het natuurlijk helemaal af maakt.

Speelgoed van het jaar 2022

Gabby's poppenhuis
Niet voor niks dus, dat Gabby’s Poppenhuis tot speelgoed van het jaar is verkozen! Speelgoed van het jaar kijkt altijd of iets ‘goed speelgoed’ is. Dat wil zeggen, veilig, origineel, geen namaak, zorgt het voor veel speelplezier en draagt het bij aan de ontwikkeling. Ik kan bij deze zeggen dat ik het hier helemaal eens ben met de jury en dat Gabby’s Poppenhuis met recht een van de winnaars is. Vind jij nou ook dat dit geweldige poppenhuis de Gouden Publieksprijs moet winnen, dan kan je hier nog tot 28 oktober stemmen. Als je stemt, dan maak je zelf ook kans op mooie speelgoedprijzen, ideaal zo net voor de decembermaand… Op 8 november worden de winnaars bekend gemaakt tijdens het Nationale Speelgoed Gala.

Inhoud poppenhuis

Gabby's poppenhuis
Bij het poppenhuis zitten twee poppetjes, Gabby zelf en haar knuffel Pandy Poek. Daarnaast bevat het poppenhuis 8 meubelstukken, zoals o.a. een bank, glijbaan en een toilet, en zitten er twee poppenhuispakketjes en 3 accessoires bij. Als extraatje kan je de QR code van één van de verrassing doosjes scannen, om een speciale beloning te ontgrendelen in de gratis Gabby’s Poppenhuis-app. Superleuk!

Extra’s om erbij te kopen

Gabby's poppenhuis
Nou is het poppenhuis dus al behoorlijk compleet en ingericht en kan er dus al volop mee worden gespeeld. Maar mocht je het nou graag verder willen uitbreiden, dan zijn er verschillende uitbreidingssets te koop. Denk aan Cakey’s keuken, Zoete Dromen Slaapkamer en een badkamer speelset. Maar ook een karaoke, tuin en knutselspeelset. En natuurlijk zijn er ook setjes te koop met maar liefst zeven speelfiguren. Zo kan je Gabby’s Poppenhuis zo uitgebreid maken als je zelf wilt.
Gabby's poppenhuis
Zoals je ziet is het hier in huis al een grote hit. Wij kregen Gabby’s Poppenhuis opgestuurd van Speelgoed van het jaar om te kunnen reviewen en daarvoor heb ik natuurlijk de hulp van mijn speciale december speelgoed tester ingeroepen. Ze heeft het poppenhuis volledig goedgekeurd en is stiekem een klein beetje jaloers op haar zusje, omdat zij het krijgt in december 😉 Je koopt Gabby’s Poppenhuis nu hier voor € 89,99 (adviesprijs € 99,99).