Win het spel Pie Face Cannon GESLOTEN

pie face cannon

De spanning stijgt, het handje gaat heen en weer en al gniffelend staat er een klein stuiterend snoetje achter het kanon. Zal het lukken om slagroom in het gezicht van papa of mama te schieten? Of hebben ze geluk en vangt de hand alles op…?

Op televisie zie je het regelmatig voorbij komen, mensen die een slagroomtaart in het gezicht krijgen. Dit lijkt me eerlijk gezegd ontzettend leuk om eens een keer te doen. Gewoon voor de lol haha. Lijkt het jou ook leuk om iemand eens heerlijk onder de slagroom te gooien? Dan is dit spel wel wat voor jou. Pie Face Cannon van Hasbro Gaming is een hilarisch spel, waarbij één vrijwilliger zijn hoofd in de daarvoor bestemde uitsparing stopt. Vervolgens spuit een andere vrijwilliger slagroom in het kanon en dan is het een kwestie van timing. Je kan het kanon naar voren en achteren verplaatsen, maar aan jou de kunst om te schieten wanneer de bewegende hand niet voor het gezicht zit. Lukt het jou om de slagroom vol in het gezicht van je tegenstander de schieten? Of mis je het gezicht en zit alles op de hand? Een spel waarbij je veel moet oefenen om steeds beter te kunnen mikken, dus laat het bad maar alvast vollopen en zet een sopje klaar, want volgens mij is dat geen overbodige luxe na afloop 😉

Maar het is natuurlijk niet zo makkelijk als het lijkt. Bij het spel zit een draaischijf en door hieraan te draaien vertelt de pijl je wat je moet doen. Zo weet je in welke hoek je het kanon moet plaatsen en wordt het schieten je dus makkelijker of moeilijker gemaakt. Het spel wordt geadviseerd vanaf 5 jaar en is natuurlijk het leukste als papa en mama meespelen. Je kan Pie Face Cannon onder andere bij Blokker kopen voor € 24,99.

WIN!

Wil jij deze hilarische Pie Face Cannon winnen? Laat dan in een reactie weten dat je mee doet. Als je me volgt op Instagram en Facebook maak je een extra kansje. Het delen van dit bericht of taggen van iemand die ook wel met deze winactie mee wil doen is niet nodig, maar wordt wel gewaardeerd. ? Je kan meedoen met deze winactie tot en met 30 november. Op 1 december krijgt de winnaar persoonlijk bericht.

Gefeliciteerd Kim! Heel veel plezier ermee.

Doe je ook al mee met deze winacties van mijn mega winweek:

Volg je mij al op PinterestInstagram,